Luigemärk trükiselSamal ajal, kui säästev areng ja keskkonnasõbralikkus on kujunenud läbivaiks teemadeks kõikvõimalikes poliitilistes avaldustes, jääb tarbijatel ja ettevõtetel jätkuvalt vajaka infost ökomärgiste kohta. Olukorra muudab veelgi keerulisemaks märgiste mitmekesisus.

Rootsi Eksportnõukogu poolt Põhjamaade Ministrite Nõukogu palvel Balti riikides ja Loode-Venemaal läbi viidud uurimusest selgub, et paljud ettevõtjad ja tarbijad on küll näinud mõnda ökomärgist, kuid neil puudub täpsem arusaam märgi tähendusest ja selle saamise tingimustest.

Kui uuringus osalenutel paluti spontaanselt nimetada mõni ökomärgis, kõlas kõige sagedamini Põhjala ökomärgis ehk Luik (18 korral), teisele kohale tuli FSC (17). Euroopa lillemärki nimetasid 10 vastanut.


Lehekülg 74 / 92

Telli uudiskiri

  • Uudised
  • Sündmused
  • Toetuste tähtajad
  • Uurimisraportid