Infotehnoloogia ja uue meedia plahvatuslik areng võimaldavad just väikestel ettevõtjatel minutiga saavutada üleilmse kuulsuse, teenida miljoneid ja miljardeid. Mõnikord naeratab õnn, enamasti on selleks vajalik väga põhjalik töö. Tugeva brändi loomine on olulisem kui kunagi varem, võtsid Hede Kerstin Luik Briti Nõukogu Eesti esinduse juht, Berth Sundström ja Villu Arak Tallinn Music Weekil kokku eilse loomemajanduse konverentsi Creative Hotspots. Creative Hotspots tõi Tallinnasse kokku ligi 200 loomeettevõtjat, investorit ja arvamusliidrit Suurbritanniast, Põhjamaadest, Balti riikidest, Ida-Euroopa riikidest, Venemaalt, Lätist ja Leedust. Nende aruteludest tuli selgelt esile ikka veel loovisikute ja ärimaailma vahel laiutav lõhe, tõdes Arak Hill & Knowlton Eesti tegevjuht. Paljud bändid ja teised loovisikud mõistvad siiski juba, et ettevõtlus ei ole ilmtingimata kurjast, mille tõttu tuleb ohverdada loovus ja kunst. Teisalt on keeruline veenda ka investoried paigutama raha loomemajandusse. Äri ja loome ühendamine ning uue meedia pealetung on suurepärane võimalus just väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, toonitas Põhjamaade Ministrite Nõukogu Eesti esinduse direktor Berth Sundström. "Vana maailm - senised tegijad, ingliskeelsed riigid - on hädas. Probleemid on tööstusel, mitte muusikutel. Tööstus ei saa hakkama," märkis Sundström. "Uues maailmas - näiteks Eestis, kus on väike turg ja keel - töötab uus loogika digitaalmaailmas. Seal tärkavad edulood naggu Angry Birds. Uuel maailmal nüüd võimalus saavutada neid edulugusid, mis varem toimus nüüdseks vanas maailmas. See on meile hea uudis - piirid ja suurus ei ole enam olulised." |
- 24.03.2011
- 22.03.2011
- 21.03.2011
- 18.03.2011
- 02.03.2011
- 01.03.2011
- 23.02.2011
- 14.02.2011
- 10.02.2011
- 03.02.2011