Tooted saavutavad müügiedu ainult raske tööga, leiti 7. aprillil Soome Instituudi, Loov Eesti ja Põhjamaade Ministrite Nõukogu Eesti esinduse poolt algatatud inspiratsioonilõunate esimesel kohtumisel. Kavalaid võtteid toodete välisturule viimisel tutvustasid Heikki Laaninen 5th Wave Brandsist, Iiro Lahdenranta Result Entertainment Group'ist ja Kadri Mäesalu looduskosmeetikabrändist JOIK.

Kõik esinejad olid ühte meelt selles, et edu saavutamiseks tuleb teha väga palju tööd. Ürituse moderaator Villu Arak ütles muigamisi, et eestlased on oma müügitegevuses telefoniga väga aktiivsed.... Oodates, et keegi helistab ja küsib selle suurepärase toote kohta, mis on valmis tehtud. Ja on siiralt hämmeldunud, kui telefon ei helise.


Lehekülg 59 / 92

Telli uudiskiri

  • Uudised
  • Sündmused
  • Toetuste tähtajad
  • Uurimisraportid